ختم صلوات محله کرناسیان دزفول

صلوات مؤمنان به معنای همراهی با ملائکه

ختم صلوات محله کرناسیان دزفول

صلوات مؤمنان به معنای همراهی با ملائکه

ختم صلوات محله کرناسیان دزفول

صلوات مؤمنان به معنای همراهی با ملائکه

از آنجا که ملائکه پیوسته بر پیامبر(صلوات الله علیه) صلوات می گویند، صلوات مؤمنان به معنای همراهی با فرشتگان نیز هست ملائکه نیز برای کسی که صلوات می فرستد استغفار می کند و برای او صلوات می فرستند.
از رسول خدا(صلوات الله علیه) روایت شده که حق تعالی می فرماید: «هر بنده ای که برای تو صلوات فرستد، هفتاد هزار فرشته بر او صلوات می فرستند و هر که هفتاد هزار فرشته بر او صلوات فرستد، اهل بهشت خواهد بود.»

منبع : جامع الاخبار، فصل 28، ص 68

آخرین نظرات

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

ختم صلوات محله کرناسیان - بمناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب شیعه جعفری

ابو عبدالله، جعفر بن محمد الصادقمعروف بهجعفر صادق،امامششمشیعیانکه آن‌ها از وی با عنوانامام جعفر صادقیاد می‌کنند. وی فرزندمحمد باقروام‌فروهاست. او در۱۷ ربیع‌الاول۸۳هجری قمری (۷۰۲-۷۰۳میلادی[۱]) درمدینهبدنیا آمد. او توسطمنصور دوانیقی، خلیفه عباسی مسموم شد[نیازمند منبع]و در۲۵ شوال۱۴۸هجری قمری در سن ۶۵ سالگی درمدینهدرگذشت. او بیشترین سال عمر را در میان یازده امام اول شیعیان داشته‌است. محل دفن وی کنار قبر پدرش در قبرستانبقیعشهر مدینه‌است.[۲]

او در سن ۳۱ سالگی پس از درگذشت پدرش به امامت رسید. امامت او همزمان با سال‌های پایانی حکومتبنی امیهو سال‌های آغازین حکومتبنی عباسبود. به علت ضعف و عدم استقرار نظام سیاسی، وی فرصت بسیار مناسبی برای فعالیت فرهنگی و مذهبی به دست آورد. از سوی دیگر نیز عصر وی زمان جنبش فرهنگی و فکری و برخورد فرق و مذاهب گوناگون در جهان اسلام بود. زمینه فعالیت به گونه‌ای برای وی فراهم بود، که بیشترین احادیث شیعه در تمام زمینه‌ها از جعفر صادق نقل گردیده و مذهب تشیع به نام مذهب جعفری خوانده می‌شود.[۳]فقه شیعه نیز عمدتاً بر روایات به‌جای مانده از او مبتنی‌ست، به همین جهت مکتب فقهی شیعیان دوازده امامی را مذهب جعفری نیز می‌نامند.[۴]

 

---------------------------------------------------

 

امام جعفر صادق-ع:
چهار چیز نشانه نفاق است:
سنگ دلی
اشک نریختن
اصرار بر گناه
و حرص بر دنیا.

---------------------------------------------------

  امام صادق-ع:
مایه ی زینت ما باشید، نه مایه عیب ما
با مردم نیکو سخن بگویید و زبان خود را نگاه دارید
و آن را از حرف های بیهوده و سخنان زشت باز دارید.

 

 

 

 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۰
حاج عبدالعظیم نجار زاده
ختم صلوات محله کرناسیان - شادباش عید فطر

چقدرسخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانیم. (اللهم عجل لولیک الفرج)

 

همیاران محترم ختم صلوات

 

باسلام :

 عید فطر؛ عید پایان یافتن رمضان نیست. عید برآمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد میشود.

اگر در عید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم؛ اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم؛ عید فطر، عید ما نیست ، که یقین دارم برای بنده مؤمنی چون شما عید گرفتن عیدی از خالق یکتاست .ضمن آرزوی قبولی عبادت و بندگی حلول ماه  شوال وعید سعید فطررا به شما و خانواده محترم تبریک وتهنیت عرض مینمائیم.

توفیق و سلامتی شما را همواره آرزومندم. رمضان المبارک 1432

 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۰
حاج عبدالعظیم نجار زاده